Passing data through popups | Passando dados entre popups

In English:

Hi! How are you? It’s my first time here. :sweat_smile:

I’m feeling stuck in my project. As a writing teacher, my dream has always been to have a system where my students would be able to input their mistakes and have data analysis of their production.

I started building it today, but I’m already facing some challenges. Let me try to explain: I envisioned a process where they could input their data in 5 steps, using 5 different popups. I managed to complete the first two steps, but the third one is giving me some trouble.

I believe the issue may lie in two areas:

1. Data relationships.
  2. Parent groups on popups.

When the student is supposed to input their mistakes in the Summary section (Resumo, in Portuguese), they do not appear in the table. Upon checking the database, I cannot see the Summary nor the Mock test (Simulado) added to the mistakes.

I’ll attempt to send you some pictures. They’ll be at the end of the post, just after the Portuguese text. The link to access the editor will also be there.

Thank you in advance,

Igor Barca.

In Portuguese:

Olá! Tudo bem? É minha primeira vez aqui. :sweat_smile:

Estou me sentindo empancado em meu projeto. Como professor de redação, meu sonho sempre foi ter um sistema onde meus alunos pudessem inserir seus erros e ter uma análise dos dados de sua produção.

Comecei a construí-lo hoje, mas já estou enfrentando alguns desafios. Deixe-me tentar explicar: imaginei um processo em que eles pudessem inserir seus dados em 5 etapas, usando 5 popups diferentes. Consegui completar as duas primeiras etapas, mas a terceira está me causando alguns problemas.

Acredito que o problema possa estar em duas áreas:

1. Relacionamento do banco de dados.
  2. Grupos principais nos popups.

Quando o aluno deve inserir seus erros na seção de Resumo, eles não aparecem na tabela. Ao verificar o banco de dados, não consigo ver o Resumo nem o Simulado adicionados aos erros.

Muito obrigado!

Vejam só:

The link | O link: EstudeMelhor | Bubble Editor

Workflow Action: Element > Display Data