PDF em PopUp com barra de rolagem / PDF in PopUp with scroll bar

Boa noite a todos,

Estou precisando de uma ajuda para criar um pdf de um Popup, acontece que meu Popup é bem extenso e utiliza de barra de rolagem para visualizá-lo por inteiro. Para editar e tudo eu deixo com altura livre, assim trabalhando nele no formato de coluna.

O problema é que quando eu deixo ele todo aberto eu consigo gerar um PDF dele todo, mas quando eu vejo para ficar dentro da página e usá-lo por barra de rolagem o PDF só faz da parte que está sendo vista do PopUp. existe algo que possa ser feito?

Good evening everyone,

I need help creating a PDF of a Popup, it turns out that my Popup is quite long and uses a scroll bar to view it in full. To edit and everything, I leave it with free height, so working on it in column format.

The problem is that when I leave it open I can generate a PDF of it all, but when I look to stay inside the page and use it via the scroll bar, the PDF only forms the part that is being viewed in the PopUp. is there anything that can be done?

This topic was automatically closed after 70 days. New replies are no longer allowed.