Bubble.io freelancer gezocht voor website-updates (Nederlands vereist)

Over de opdracht

Ik zoek een freelancer met ervaring in Bubble.io om updates door te voeren op bestaande websites. Het gaat om het aanpassen van content (teksten, afbeeldingen), het verbeteren van de responsive weergave op verschillende schermformaten, en kleine aanpassingen aan SEO-instellingen en eenvoudige workflows (zoals contactformulieren).

Alle content en een overzicht van de gewenste aanpassingen worden aangeleverd — je hoeft dus geen content te schrijven of te bedenken. Je voert de wijzigingen uit in Bubble.io op basis van de instructies die je krijgt.

Wat je gaat doen

• Teksten en afbeeldingen bijwerken op bestaande Bubble.io-websites

• Zorgen dat alle pagina’s goed weergeven op desktop, tablet en mobiel

• Kleine SEO-aanpassingen doorvoeren (meta-titels, beschrijvingen)

• Eenvoudige workflows aanpassen waar nodig (bijv. contactformulieren)

Wat ik zoek

• Aantoonbare ervaring met Bubble.io

• Goede beheersing van het Nederlands — je moet de content op de websites kunnen lezen en begrijpen

• Oog voor detail bij responsive design

• Zelfstandig kunnen werken op basis van duidelijke instructies

• Beschikbaar om op korte termijn te starten

Praktische info

• Type opdracht: Projectbasis — geen vast aantal uren per week. Je krijgt een lijst met updates, en je factureert de uren die je eraan besteedt.

• Tarief: €25 per uur

• Start: Zo snel mogelijk — alle content en instructies liggen klaar

• Communicatie: Nederlands

Interesse?

Stuur een kort e-mail naar codespaceai.agency@gmail.com met:

1. Een voorbeeld van een Bubble.io-project waar je aan hebt gewerkt

2. Je beschikbaarheid

Hoi,

Ik kan je hiermee helpen.

Ik heb ervaring met Bubble.io en heb gewerkt aan UI-updates, responsive design, SEO-aanpassingen en eenvoudige workflows zoals contactformulieren.

Ik heb je ook een e-mail gestuurd met mijn portfolio en beschikbaarheid. Graag hoor ik van je wanneer je het kunt bekijken.

Met vriendelijke groet,
Ali Daniyal