Show specific datas based on a dropdown choice

Hi guys,

I am pretty new on Bubble. I’ve seen tutorials but I still have some questions.

I am trying to show specific datas based on a dropdown choice. On one page, people will be able to submit their training tennis session, on another page they will be able to submit the last match they did. On their landing page, I would like to see either training or match based on the dropdown value.

Right now, I just set up the trainings. But I would like to know how It can show only the training if the dropdown choisi is “training”.

Also, is it possible to show start ratings on a repeating group ?
Thank you for your help

Hello Alice!

For sure you can.
For example if you want to show last results, trigger when the dropdown value is changed, and if dropdown’s value is “Mes derniers résultats” just send the last results datas to the repeating group.

Tell me if there is anything you don’t understand,

(tu peux me dire en Français aussi)

Wesley

Hello Wesley !

Merci c’est super sympa ! Je vois ce que tu me dis. Par contre, pour l’instant j’ai que des datas pour “Entrainements” et “Matchs amicaux”

Là c’est ma liste déroulante

et là j’ai fais ça. Mais lorsque je suis sur tous mes résultats ça charge quand même les entrainements.

Je sais pas trop comment faire au niveau de ça :

parce que du coup je sélectionne d’office entrainements. Je devrais sélectionner quoi si je veux que ça dépende du dropdown ?

Je ne sais pas si je suis clair !

Merci pour ton aide :slight_smile:

Alice