Forum Academy Marketplace Showcase Pricing Features

Update data on pages connected by parameters

Hello everyone,

I’m building a website to manage my clients. The site’s main page shows the repeater group with all the participants entered. In addition, I put an icon next to each participant’s name where it’s possible to access the participant’s profile page.

I connected data between pages with parameters. I also created a popup on the participant’s profile page to update data. However, I cannot correctly configure how to update this information. The tutorials I’ve seen show how to do the configuration on the same page. However, I need help finding a tutorial that shows how to update data connected between pages by parameters. Any thoughts on how I can solve this?

Olá amigo, não entendi direito qual o seu problema? Está na hora que você clica no ícone de editar?

Oi Icaro,

Na verdade não estou conseguindo atualizar os dados na página de perfil dos participantes. Os dados dessa página estão conectados por parâmetros com o grupo repetidor da pag home. Eu criei um popup na página de perfil (que abre quando o icone da caneta é clicado) e, no entanto, não encontrei o jeito certo de configurar o workflow do botão atualizar. Não sei se ficou claro para você?
Estou à disposição para esclarecer mais se tiver duvidas ainda.

Obrigado e abs